Cagar el tió, Nadal i cap d'any

El dia de fer cagar el tió, vaig haver d'anar al pessebre i quin pal feia anar-hi....
Quan el tió caga és un dels moments més màgics que tenen els nens petits i estàs tan feliç quan els veus amb un somriure d'orella a orella.
Per Nadal vam anar a dinar a casa dels avis de Tona. Feia pocs dies que el meu cosí gran, havia tornat de Portugal pels estudis i per Nadal la família es reuneix i tots hi havíem de ser quasi per obligació.
La carta del dinar era espectacularment llarga que quan la veies ja et quedaves tip.
Havent dinat, ningú es podia moure de tan plens que estàvem tots.
Quan va arribar el dia de cap d'any, tota la família estava nerviosa.
Vam mirar una pel·lícula molt emocionant d'en Theo James; Divergent. No tinc paraules per descriure-ho.

Vam posar TV3 per mirar les campanades i van ser espectaculars. Quan van acabar, vaig anar a dormir perquè tenia molta son i no m'aguantava dreta.
Image result for nadal festa

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Agenda plena...

El teu somni mai s'anirà si no el deixes marxar

Dia de tots sants