No hi ha millor remei per la tristesa que no sigui l'amor o un somriure.

Heu vist mai la pel·lícula de Dirty Dancing?
Un dia d'aquesta setmana, vaig somiar que era la protagonista de la pel·lícula i em passava tot el mateix que a ella.
De bon matí la meva mare em va venir preocupada, ja que em va dir que havia estat parlant sola tota la nit i que em movia molt. En aquell moment em feien mal els braços i vaig pensar que era somnàmbula però no n'estava del tot segura.
Els dies de carnaval me'ls vaig passar tancada a casa estudiant per un examen de tecnologia molt difícil. Em sentia avorrida com un mussol.
També he hagut d'estudiar català però no hi he dedicat tantes hores com tecnologia.
P.D. La setmana que ve el meu cosí torna del País Basc per passar uns dies amb la família i amics.
Tinc moltes, moltíssimes, extremadament moltes ganes de veure'l.









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Agenda plena...

El teu somni mai s'anirà si no el deixes marxar

Dia de tots sants