Res no tornarà a ser igual, però lluitarem fins al final

Quan tornàvem de l'escola dilluns a la tarda al meu avi li feia mal la cama i em va dir que
nevaria i al cap de 20 minuts aproximadament, va començar a nevar. En Joan P. va venir a
Hostalets caminant per jugar amb la neu i ens ho vam passar molt bé. Passejar per la neu era
molt romàntic però alhora un moment increïble.
L'endemà no vam poder anar a l’escola, ja que havia nevat molt i em vaig quedar a casa fent
deures i al cap d'un rato vaig anar a jugar amb la neu. A la tarda vaig anar a escola, per passar
un rato amb amics però només érem deu.
El dia de Sant Valentí ja era aquí i cada hora anava rebent una carta de la mateixa persona. Va
ser molt emocionant i quan a les cinc vaig anar a obrir la taquilla per anar a buscar el mòbil, em
vaig trobar una caixa amb una vaca de peluix a dintre; que maco va ser tot.
Si la persona que m'ho va regalar mira aquest text li vull dir moltes gràcies i em sap greu no
fer-te una cosa tan bonica com la teva.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Agenda plena...

El teu somni mai s'anirà si no el deixes marxar

Dia de tots sants